Pasta Stacija - palīgs Jūsu biznesam

Kādi būs ieguvumi Jūsu biznesam?

 

  • mūsdienīgs piegādes veids, kas piemērojas Jūsu klienta dzīves ritmam
  • izdevīga cena sūtījumiem visā Latvijā, neatkarīgi no pakas izmēra un svara
  • ātra piegāde
  • Pasta Stacijas Klientu servisa atbalsts jautājumu gadījumā
  • ērta sūtījumu pieteikšana interneta vidē

 

 

Kā uzņēmumi var veikt piegādes uz Pasta Stacijām?

Uzņēmumiem piedāvājam divu veidu sadarbības formas. Viena no tām – noslēdzot sadarbības līgumu, Jūsu uzņēmumam tiks izveidots individuāls profils mūsu elektroniskajā „Klientu kabinetā”, kur varēsiet ne tikai reģistrēt sūtījumus, bet arī sekot līdzi to statusam piegādes gaitā, kā arī pārskatīt agrāk veikto sūtījumu vēsturi. Šī sadarbības forma sniedz arī iespēju izsaukt kurjeru uz Jūsu uzņēmuma adresi, lai paņemtu sūtījumus, kuri paredzēti Pasta Stacijām, kā arī izmantot tādus papildpakalpojumus kā naudas inkasācija mūsu terminālos (Jūsu klients varēs norēķināties par preci, to saņemot). Bet galvenais ieguvums – viena un tā pati izdevīgā cena, neatkarīgi no tā, cik liela izmēra nodalījumu Jūs izmantojat, cik smaga ir paka un uz kuru Latvijas pilsētu Jūs to sūtāt!

Bet gadījumā, ja Jums ir ērti pašiem nest paciņas uz Jums tuvāko Pasta Staciju, tad nodrošinām arī juridiskām personām iespēju iegādāties priekšapmaksas kodus, lai veiktu sūtījumus. Piedāvājam gan apjoma atlaides kodu pirkumiem, gan arī iespēju vienoties par cenām, kas būs visatbilstošākās tieši Jūsu uzņēmuma darbības specifikai.

 

Ne tikai piegāde!

Juridiskajiem klientiem piedāvājam arī noliktavas pakalpojumus. Gadījumā, ja Jūsu uzņēmuma sūtījumiem nepieciešama komplektēšana un pakošana, labprāt sagatavosim piedāvājumu arī šāda veida sadarbībai.

 

Esat ieinteresēts? Kā rīkoties tālāk:

Lai saņemtu pilnu informāciju par sadarbības iespējām un cenām, rakstiet mums uz Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt. un ar Jums sazināsies Pārdošanas daļa. Lai mēs varētu operatīvāk sagatavot sadarbības piedāvājumu, lūdzam norādīt arī Jūsu kontakttālruni.

 

Jūsu bizness kopsolī ar laiku!

Pasta Stacija ir mūsdienīgākais sūtījumu piegādes veids, kas radīts, domājot par šodienas steidzīgo klientu, kurš vēlas būt maksimāli mobils arī attiecībā uz iespējām saņemt savus sūtījumus. Piegāde uz Pasta Staciju tāpat dod iespēju klientiem norēķināties par pasūtītajām precēm terminālā pie to saņemšanas, izmantojot bankas norēķinu karti.
 
 

Sūtījuma noformēšana tiešsaistes Klientu kabinetā

Ikvienam biznesa klientam, kurš noslēdzis sadarbības līgumu ar Pasta Staciju, tiek izveidots lietotāja profils mūsu Klientu kabinetā. Tā ir vieta, kur varēsiet reģistrēt visus sava uzņēmuma sūtījumus, veikt kurjerizsaukumus, sekot līdzi piegādes statusam.

 
Lai reģistrētu sūtījumus, Klientu kabinetā jāaizpilda nepieciešamie lauki jauna sūtījuma noformēšanai. Automātiski tiks ģenerētas paku marķējuma uzlīmes un nodošanas - pieņemšanas akts. Tie tikai jāizdrukā!
 
Uzlīmes jāpielīmē pie attiecīgajām pakām. Ja marķējums izdrukāts uz parastā ofisa papīra, pārliecinieties, ka tas ir droši piestiprināts sūtījumam, lai transportēšanas laikā paciņa nepaliktu bez marķējuma.
 
Ja kā sūtījumu nodošanas veidu izvēlējāties kurjeru un veicāt izsaukumu līdz norādītajam laikam, tad kurjers ieradīsies pēc pakām tajā pašā darba dienā. Paciņas izsūtīsim uz Pasta Stacijām visātrākajā laikā saskaņā ar apkalpošanas grafiku.
 
Tiklīdz attiecīgais sūtījums tiks ievietots Pasta Stacijā, Jūsu klients saņems SMS ar pakas saņemšanas kodu. Kad klients būs izņēmis sūtījumu, Jūs to redzēsiet Klientu kabinetā.