Priekšapmaksas kodu iegādes noteikumi

Pasta Stacijas priekšapmaksas kodu iegāde www.pastastacija.lv mājas lapā - noteikumi.

Informācija pieteikuma formā

Klientam (juridiskai vai fiziskai personai) ir iespējams pasūtīt Pasta Stacijas priekšapmaksas kodus, aizpildot pieteikuma formu mājas lapā www.pastastacija.lv. Pieteikuma formā ir nepieciešams norādīt šādu informāciju:


  1. Klienta vārds, uzvārds vai juridiskas personas nosaukums.
  2. Klienta personas kods vai juridiskas personas vienotais reģistrācijas numurs.
  3. Mobilā telefona numurs.
  4. Klienta e-pasta adrese.
  5. Juridiskā adrese (tikai juridiskām personām).
  6. Bankas nosaukums (tikai juridiskām personām).
  7. Bankas SWIFT kods.(tikai juridiskām personām).
  8. Bankas konta numurs (tikai juridiskām personām).
  9. Akcijas kupons (ja klientam pieejams speciāls akcijas kods, ar kuru tieši šim pieprasījumam iespējami speciāli nosacījumi).
  10. Nepieciešamo kodu daudzums.
  11. Kodu saņemšanas veids (e-pastā un SMS).

Kodu izsniegšanas kārtība

  1. Pēc pieteikuma formas aizpildīšanas uz norādīto klienta e-pastu tiek automātiski nosūtīts rēķins elektroniskā formā.
  2. Klients iepazīstas ar rēķinu un veic tā apmaksu.
  3. Saņemto maksājumu pārbaude tiek veikta darba dienās, 2 reizes dienā: laikā no 12:00 līdz 13:00 un laikā no 16:00 līdz 17:00.
  4. Pēc apstiprinājuma saņemšanas par rēķina apmaksu Pasta Stacijas Klientu serviss nosūta klientam kodus e-pastā un SMS formā uz mobilo tālruni.
  5. Gadījumā, ja rēķina kopsumma nepārsniedz 20.00 EUR (t.sk. PVN), klientam ir tiesības nosūtīt konkrētā rēķina apmaksu apstiprinošu maksājuma uzdevumu uz e-pasta adresi Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt. un pieprasīt izsniegt kodus ātrāk nekā punktos 2.3. un 2.4. minētajā kārtībā.
  6. Ja, saņemot punktā 2.5. minēto maksājuma uzdevumu, Klientu servisa darbiniekam rodas šaubas par tā autentiskumu, darbiniekam ir tiesības atteikties izsniegt kodus ātrāk nekā paredzētajā kārtībā.
  7. Iesūtot punktā 2.5. minēto maksājuma uzdevumu, klientam jāņem vērā, ka kodi tiks izsniegti Pasta Stacijas Klientu servisa darba laikā (darba dienās 9:00 – 17:00, sestdienās un svētdienās - brīvs).
  8. Klients var izmantot kodus uzreiz pēc to saņemšanas.

Citi noteikumi

  1. Pēc kodu nosūtīšanas uz klienta e-pasta adresi vai mobilo tālruni tiek pieņemts, ka kodi ir nodoti klientam, un no šī brīža klients ir pilnībā atbildīgs par kodu izmantošanu un nokļūšanu trešās personas rokās.
  2. Klients var uzzināt izmantoto kodu daudzumu (jeb koda lietošanas reižu atlikumu), nosūtot pieprasījumu uz e-pastu Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt. vai zvanot pa telefonu +371 67853000 vai mob.tel. +371 20253253.
  3. Lai saņemtu informāciju, klientam jānorāda attiecīgais kods (ciparu kombinācija).
  4. Apmaksas kodu derīguma termiņš nav ierobežots (izņemot gadījumus, kad kodu pārdošanas akciju ietvaros informācija par konkrētu derīguma termiņu ir atsevišķi norādīta).
  5. Pirms pakalpojuma izmantošanas klienta pienākums ir iepazīties ar Pasta Stacijas pakalpojuma lietošanas noteikumiem.
  6. Kodu pasūtījumi, kas netiek apmaksāti 5 darba dienu laikā, tiek anulēti.
 

Iegādājoties kodu paturi prātā

Pēc kodu pasūtīšanas e-pastā saņemtais rēķins ir jāapmaksā trīs darbadienu laikā. Iegādātā apmaksas koda derīguma termiņš nav ierobežots. Apmaksas kods ir derīgs jebkurā Pasta Stacijas automātā.