Kā nosūtīt paku

Kā nosūtīt paku 30 sekundēs?

Izmantot Pasta Stacijas terminālus paku nosūtīšanai radiem, draugiem un klientiem ir ļoti vienkārši - tie tika radīti tā, lai būtu gandrīz vai intuitīvi lietojami un saprotami ikvienam, kurš kaut reizi dzīvē ir izmantojis bankomātu. Pietiek pienākt pie Jums tuvākā Pasta Stacijas termināla, izvēlēties valodu, pieskaroties ekrānam, un tālāk sekot norādījumiem uz ekrāna.

Zemāk attēlota paciņas nosūtīšana, sekojot ekrānā redzamajiem soļiem.



Norēķinu veidi

Pasta Stacijas piedāvā dažādus veidus, kā norēķināties par pakalpojumiem. Primārais veids ir apmaksa ar bankas karti - visas Pasta Stacijas ir aprīkotas ar karšu termināliem. Norēķināties ar karti ir tikpat vienkārši kā veikalā - nosūtīšanas procesa laikā uz stacijas displeja parādīsies aicinājums ievietot karti un ievadīt PIN kodu.


Tāpat norēķināties iespējams ar iepriekš iegādātiem apmaksas kodiem. Šo pakalpojumu savulaik ieviesām pēc klientu lūguma, tas dod iespēju Pasta Stacijā iegādāties uzreiz vairākus priekšapmaksas kodus, kā arī nodot tos kādam citam. Kodu pasūtījumu lielākos apjomos var veikt arī juridiskas personas, sazinoties ar mūsu menedžeriem, kā arī iegādāties tos tepat mājas lapā - apskati piedāvājumu šeit!

Cik ātri sūtījums tiks piegādāts?

Lielākoties sūtījumi tiek piegādāti jau nākamajā Pasta Staciju apkalpošanas dienā. Taču, lai tā notiktu, jāņem vērā, ka sūtījums Pasta Stacijā ir jāievieto līdz konkrētā termināla apkalpošanas laikam (kad pie tā ierodas kurjers). Visu Pasta Staciju apkalpošanas laiki ir apskatāmi Terminālu saraksts, kā arī ar tiem var iepazīties uz katras stacijas ekrāna - kurjera apmeklējuma laiks norādīts apakšējā labajā stūrī.

 

Pirms sūtīšanas atceries:

Atgādinām, ka ar Pasta Stacijas starpniecību sūtītajām mantām jābūt iepakotām tā, lai pārvadāšanas laikā iepakojums neatvērtos. Sūtot paciņu no viena termināla uz otru, nav nepieciešams rakstīt uz pakas saņēmēja adresi, visa nepieciešamā informācija jāievada uz ekrāna. Maksimālais sūtījuma svars nodalījumā - līdz 31.5kg. Iepazīsties ar sūtīšanai aizliegtajām lietām klikšķinot šeit.

Aktuālie tarifi vienmēr pieejami, izvēloties opciju "Informācija > Cenas" uz stacijas ekrāna, vai arī klikšķinot uz saites
apskatīt cenrādi
 

Kā rīkoties, ja mana paka kavējas?

Mēs pastāvīgi monitorējam Pasta Staciju tīklu, paplašinām terminālus, kuri ir visnoslogotākie, sekojam līdzi Pasta Staciju tehniskajam stāvoklim un pilnveidojam loģistiku, taču pilnībā izslēgt situācijas, kuru dēļ piegāde varētu aizkavēties, nav iespējams.
Ja Tavs sūtījums nav nonācis galamērķī laikā, ziņo mūsu Klientu servisam! Mūsu darbinieki sameklēs ne vien paku, bet arī abpusēji izdevīgu veidu, kā situāciju atrisināt.
KLIENTU SERVISS
Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.
tel. +371 67853000
mob. +371 20253253
Darba dienās 9:00 - 20:00
Sestd. un svētd. 10:00 - 20:00
 

Elementāri soļi pakas nosūtīšanai!

Nosūtīt dāvanu, preci vai dokumentus ar Pasta Stacijas palīdzību ir tikpat vienkārši kā izmantot bankomātu - jādodas līdz tuvākajam terminālam (karte apskatāma klikšķinot šeit), un tad atliek vien sekot uz ekrāna redzamajām instrukcijām un apmaksāt sūtījumu.
 
 
Pie Pasta Stacijas izvēlies valodu un ievadi nepieciešamo informāciju.
 
 
Apmaksā savu sūtījumu ar bankas karti vai iepriekš iegādātu apmaksas kodu.
 
 
Kad atveras nodalījums, ievieto tur savu sūtījumu un aizver durtiņas.
 
 
 
Tas arī viss - paka ir nosūtīta! Tikai neaizmirsti paņemt izdrukāto kvīti.