Jūs varat pelnīt naudu, izmantojot žurnālus par pasūtījumiem pa pastu, ja precīzi saprotat, KAS tos lasa. Pasūtījumu pa pastu žurnāli ir tirdzniecības dokumenti, kurus lasa gandrīz tikai pasūtījumu pa pastu izplatītāji vai iespēju meklētāji, kas patiesībā ir topošie pasta pasūtījumu tirgotāji. Viņi iegādāsies tikai preces, kas viņiem palīdzēs veikt pasūtījumu pa pastu.
Gandrīz vienmēr ir naudas izšķiešana, lai reklamētu preces, kas ir paredzētas vispārējam patēriņam žurnālos Pa pastu… ja vien jūs tās nepiedāvājat vairumtirdzniecībā vai pa pastu.
Tālāk ir sniegts īss 22 produktu vai pakalpojumu apraksts, kurus var veiksmīgi pārdot, izmantojot žurnālus par pasūtījumiem pa pastu.
1. GUMIJAS ZĪMOGI — katrs pasta preču izplatītājs iegādājas vismaz vienu vārda un adreses gumijas zīmogu. Viņš arī iegādājas “akciju zīmogus” ar tādiem saukļiem kā “Tiek meklēti lielie pasta sūtījumi”, “Veicami komisijas cirkulāri”, “Trešās klases pasts”, “Jūsu reklāma ir pieprasīta” utt. Gumijas zīmogi tiek labi pārdoti žurnālos, izmantojot pasūtījumus pa pastu, jo tirgotāji tos izmanto. savas uzņēmējdarbības veikšanā.
2. PASTĀTŅU SARAKSTI — pasta pasūtījumu tirgotāji pastāvīgi pērk e-pasta sarakstus ar vienmēr esošajiem iespēju meklētājiem, jaunajām māmiņām, grāmatu pircējiem, dāvanu pircējiem utt. Varat pārdot adresātu sarakstus uz parasta papīra vai uzlīmētām etiķetēm. Protams, jūs varat iekasēt vairāk par sarakstiem uz gumijas etiķetēm.
3. LIELIE PASTĀJUMI – Ikviens, kurš regulāri reklamē “Lielos pastas” žurnālos Pa pastu, saņems tiem pasūtījumus. Big Mails sastāv no aploksnēm, kas ir pilnas ar žurnāliem pa pastu, reklāmām un visa veida apkārtrakstiem. “Lielais pasta pasūtījumu tirgotājs” gūst peļņu, pārdodot dažāda lieluma reklāmas vietas un abonementus publikācijās, kuras viņš kopīgi izdod. Viņš arī pelna naudu no precēm, kas tiek piedāvātas apkārtrakstos, kurus viņš iekļauj savās lielajās vēstulēs.
4. CIRKULARAS PASTA PAKALPOJUMI — izveidojiet efektīvu un labu uzticamu pasta pakalpojumu, lai tirgotāji varētu savus apkārtrakstus nodot īstu pasūtījumu pa pastu pircēju rokās, regulāri reklamējiet to žurnālos Pasūtījums pa pastu. un drīz jums būs viss apļveida pasta bizness, ar ko varat rīkoties.
5. DRUKĀŠANA — katrs pa pastu izplatītājs pērk drukāšanu. Viņš pērk aploksnes, pārdošanas vēstules, apkārtrakstus, bukletus, katalogus, reklāmas lapas, brošūras, cenrāžus, veidlapas, žurnālus pa pastu un vēl tūkstoš citu lietu. Ja nodarbojaties ar mimeogrāfiju, burtu druku vai ofseta druku, reklamējiet savu pakalpojumu pa pastu žurnālos. Tas, iespējams, ir visu laiku peļņas gūšanas pa pastu žurnālu numurs viens.
6. INFORMĀCIJAS FOLIJI — Pasūtījumu pa pastu izplatītāji vienmēr iegādāsies informāciju, kas viņiem palīdzēs gūt panākumus pasūtījumu pa pastu biznesā. Folijus, kas attiecas uz jebkuru praktisku pārdošanas pa pastu aspektu, var pārdot, izmantojot žurnālus par pasūtījumu pa pastu. Ja esat izveidojis savu foliju un vēlaties nosūtīt pasūtījumus citiem izplatītājiem, jūs noteikti nopelnīsit naudu.
7. PIEDĀVĀJUMS UN VAIRUMTIRDZNIECĪBAS PIEDĀVĀJUMI — ja jums ir liels preču krājums, kas ir piemērots pārdošanai pa pastu, un vēlaties tās piegādāt pa pastu (viens pasūtījums par vairumtirdzniecības cenām) vai vairumtirdzniecībā, tad jums vajadzētu reklamēties Pa pastu žurnālos. Tirgotāji pastāvīgi meklē jaunus produktus, ko pārdot pa pastu. Ja plānojat pārdot tikai vairumtirdzniecībā, ja iespējams, piedāvājiet savu produktu ļoti mazās vairumtirdzniecības partijās. Lielākā daļa pasta pasūtījumu izplatītāju strādā nepilnu darba laiku, un viņiem nav lielu naudas summu, ko ieguldīt nepārbaudītās precēs.
8. PASŪTĪŠANAS PASTA ŽURNĀLU PARAUGI – Pasūtījumu pa pastu izplatītājiem ir ļoti neremdināma apetīte pēc jauniem pasta tirdzniecības žurnāliem, tāpēc katru gadu simtiem to rodas un pēc tam pazūd. Ja publicējat vai līdzizdodat pa pastu pasūtījuma žurnālu, reklamējiet tā eksemplārus citos izdevumos, un jūs saņemsiet pieprasījumus pēc tā.
Uztveriet savu parauga eksemplāru kā “vadošo vienumu” vai “labas gribas veidotāju”. Tam vajadzētu būt jūsu veidam, kā citus piedāvājumus nodot ļoti daudziem potenciālajiem pircējiem pa pastu. Jūs, iespējams, pārdosit dažas reklāmas, bet negaidiet, ka pārdosit pārāk daudz abonementu. Izņemot dažas no vadošajām publikācijām, ļoti maz cilvēku abonē žurnālus, kas tiek pārdoti pa pastu.
9. GUMJĒTAS ETIĶES — jebkura veida etiķetes ir “dabīgas” daudziem žurnāliem, kas tiek pārdoti pa pastu. (Vārdu un adrešu uzlīmes, piegādes uzlīmes, adrešu uzlīmes, saukļu uzlīmes utt.)
10. NOSAUKUMU SAISTĪŠANAS PAKALPOJUMS — neatkarīgi no tā, vai viņš to atzīst vai nē, vairums ikviena pa pastu izplatītāja ir “lielais pasta atkarīgais”. Ja veidojat adresātu sarakstus un strādājat ar citu izplatītāju, kurš to dara, tirgotāji maksās, lai sarakstos ievietotu savus vārdus. Jūs varat reklamēt savu vārdu saraksta pakalpojumu jebkurā žurnālā par pasūtījumu pa pastu un saņemt pasūtījumus.
ja